رایج ترین ویژگی های SERP یا سرپ کدام است؟
نوشته شده توسط : hamed

درین نوشته ی علمی فهرستی از دارای شهرت ترین سئو در مشهد خصوصیت های SERP را معرفی می‌کنیم و همچنین در باب روش همت و مزایای آنان کلام می‌کنیم.

خصوصیت های SERP یا این که سرپ چه میباشد؟
SERP به ورقه حاصل موتور کاوش اشاره داراست. در seo، SERP به واسطه کلید واژه و کلمه و یا این که یک کوئری که در نتیجه ها ایجاد میگردد شناسایی می‌گردد. محتوای یک SERP قادر است مشمول حاصل ارگانیک، حاصل تبلیغات پرداختی و همچنین خصوصیت های SERP باشد.

مثلا یک SERP برای کلمه و واژه ای مانند “donald glover” چیزی مشابه تحت میباشد:

 

در بخش ورقه نتیجه ها موتور کاوش می توانیم نتیجه ها ارگانیک و همچنین خصوصیت های) SERP مثلا اشخاص، سوال های، کلیپ، لینک و پیوند وبسایت و پنل علم و ...) را مشاهده کنیم.

 

اذن دهید پاره ای با معنای خصوصیت های SERP بیشتر آشنا شویم. قابل ذکر میباشد واژه“SERP feature” یک معنی غیررسمی میباشد و گوگل این سیرتکامل اسم ها را تحت عنوان نتیجه ها کوئری \"search result features\" و یا این که\"rich results\" معرفی می نماید.

با این هم اکنون گوگل از تعدادی اصطلاح گوناگون استعمال می نماید که تمامی ممکن میباشد در معنای خصوصیت های SERP باشد که در بعضا موردها منجر ساخت‌و‌ساز سردرگمی می گردد.

مثلا گوگل SERP feature را یک “enriched search result” معرفی می نماید، در حالی که دارنده برچسب “interactive rich result” میباشد.

این مورد ها را به حافظه داشته باشید. اکنون یک خصوصیت SERP را تحت عنوان یک مولفه مازاد در SERP تمجید میکنیم که یک خواص تازه به قالب معمول شیت نتیجه هاِ دارنده لینک و پیوند فیض کاوش و توصیفات اضافه می نماید.

گوگل همواره سعی بر بهبود خصوصیت های SERP دارااست تا بتوانند تجربه مخاطب پسند در موتور جستجوی خویش ساخت و ساز نماید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: